Vaccinet, "check"

Heej Heej!
Sitter i soffan och kollar på tv. Finns inte något roligt så jag passar på att blogga lite :)
Idag slutade jag kl 13.00 som vanligt. Pappa hämtade mig och min syrra. Vi skulle åka till mammas jobb för att äntligen ta vaccinet (jag var sjuk när de tog i skolan). Så nu är det äntligen gjort och det krampar i armen. Hihi, inte skönt! ;).
Jag har föresten kopplat upp min laptop till tvskärmen så jag ser det större. Min andra skärm är så liten så det här funkar alldeles bra!
Ikväll är det Idol. Wihoo! GO TOVE (& Erik ;))
Hoppas ni orkar läsa mitt långa inlägg!
Bamsepuss♥♥♥





Kommentarer
Postat av: alice

uuch ! äcklig bild :P <3

2009-11-28 @ 19:45:41

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-

Vaccinet, "check"

Heej Heej!
Sitter i soffan och kollar på tv. Finns inte något roligt så jag passar på att blogga lite :)
Idag slutade jag kl 13.00 som vanligt. Pappa hämtade mig och min syrra. Vi skulle åka till mammas jobb för att äntligen ta vaccinet (jag var sjuk när de tog i skolan). Så nu är det äntligen gjort och det krampar i armen. Hihi, inte skönt! ;).
Jag har föresten kopplat upp min laptop till tvskärmen så jag ser det större. Min andra skärm är så liten så det här funkar alldeles bra!
Ikväll är det Idol. Wihoo! GO TOVE (& Erik ;))
Hoppas ni orkar läsa mitt långa inlägg!
Bamsepuss♥♥♥



Kommentarer
Postat av: alice

uuch ! äcklig bild :P <3

2009-11-28 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0