7 December 2009

Tja tja!
Sitter i sängen och pussar på min älskling (Russin)♥ Jättemysigt. Jag är ganska trött, men jag har massor att göra så jag ska försöka hålla mig vaken en liten stund till.
Idag gick jag i skolan som vanligt. Vi slutade klockan 3 och sista timmen hade några i klassen bakat och fixat dricka så vi fikade lite (men det gör vi varannan måndag, hehe). Efter skolan träffade jag Anna. Vi spelade Eye-Toy och bakade "kladdkaka" (!?) Mycket roligt! ;)
Imorgon har jag sovmorgon till 9.00, Wihoo! ÄNTLIGEN!

PUSS & KRAM SKUMBANAN;)




Kommentarer
Postat av: Nicoleeeee

GUD!!!!!!!! vad söt du va där<3333

2009-12-09 @ 20:20:59

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-

7 December 2009

Tja tja!
Sitter i sängen och pussar på min älskling (Russin)♥ Jättemysigt. Jag är ganska trött, men jag har massor att göra så jag ska försöka hålla mig vaken en liten stund till.
Idag gick jag i skolan som vanligt. Vi slutade klockan 3 och sista timmen hade några i klassen bakat och fixat dricka så vi fikade lite (men det gör vi varannan måndag, hehe). Efter skolan träffade jag Anna. Vi spelade Eye-Toy och bakade "kladdkaka" (!?) Mycket roligt! ;)
Imorgon har jag sovmorgon till 9.00, Wihoo! ÄNTLIGEN!

PUSS & KRAM SKUMBANAN;)


Kommentarer
Postat av: Nicoleeeee

GUD!!!!!!!! vad söt du va där<3333

2009-12-09 @ 20:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0