Snart nytt år!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag nog säkert! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej jag misslyckades rejält! Hehe!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Italien och Åland (det tillhör ju Finland men e en ö)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 7 Juli - Födelsedagen i Italy
8. Vad var din största framgång 2009? Får jag tänka lite?
9. Största misstaget? Släppa taget om vännerna !
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag e sjuk 24/7 så ja
11. Bästa köpet? Thomas Sabo - berlocker
12. Vad spenderade du mest pengar på? KLÄDER!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap Das Armas, I got a feeling
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare :( Men 2010 blir en nystart :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit så mycket godis !
18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med släkt och familj
19. Blev du kär i år? Ja det blev jag !
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives, Project Runway, Top Model Typ...
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-serien i alla lägen
22. Största musikaliska upptäckten? Justin Bieber
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Laptop !
25. Något du önskade dig men inte fick?
Canada Goose
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vandra runt i Italiens huvudstad Rom, sämsta födelsedagen ever
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jadå !
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Vanlig
29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ROBERT PATTINSON !!



Kommentarer

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-

Snart nytt år!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gjorde jag nog säkert! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej jag misslyckades rejält! Hehe!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Yes!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Italien och Åland (det tillhör ju Finland men e en ö)
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Ja!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 7 Juli - Födelsedagen i Italy
8. Vad var din största framgång 2009? Får jag tänka lite?
9. Största misstaget? Släppa taget om vännerna !
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag e sjuk 24/7 så ja
11. Bästa köpet? Thomas Sabo - berlocker
12. Vad spenderade du mest pengar på? KLÄDER!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Japp !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap Das Armas, I got a feeling
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare :( Men 2010 blir en nystart :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid med vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit så mycket godis !
18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med släkt och familj
19. Blev du kär i år? Ja det blev jag !
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives, Project Runway, Top Model Typ...
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-serien i alla lägen
22. Största musikaliska upptäckten? Justin Bieber
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Laptop !
25. Något du önskade dig men inte fick?
Canada Goose
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vandra runt i Italiens huvudstad Rom, sämsta födelsedagen ever
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jadå !
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Vanlig
29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj
30. Vilken kändis var du mest sugen på? ROBERT PATTINSON !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0