Hiss & Diss


Julen

Vem älskar inte julen? Paket, julgran, släkt/familj, kompisar, glögg, julgodis, Kalle Anka, rubbet !!
Julen 08 bästa julen hittils.

Lårstövlar - Over knee Boots

Snygga eller...? Jag har blivit förälskad i dem. De passar nästan till allt och är skitläckra eller hur?
Eller vad tycker ni?




Copycat's
Ja ni vet vilka ni är! Omogna fjortisar utan något liv. Behöver jag skriva mer?

Julkalendrarna 2004-2009
Rena skiten! Seriöst! Kan de inte komma på något bättre? Har inte kollat på dem sen 2003. Allrams Höjdarpaket och En Decemberdröm. Men kom igen! En Decemberdröm handlar om att en killes mamma har världens sämsta sångröst, fast hon hade varit en legend inom svensk musik när hon var yngre. Liksom, jag hittar inte julen? :S




Kommentarer
Postat av: Fatou

Fy faaaan vilka snygga boots!!

2009-12-19 @ 22:29:33
URL: http://nitroneon.devote.se

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
-

Hiss & Diss


Julen

Vem älskar inte julen? Paket, julgran, släkt/familj, kompisar, glögg, julgodis, Kalle Anka, rubbet !!
Julen 08 bästa julen hittils.

Lårstövlar - Over knee Boots

Snygga eller...? Jag har blivit förälskad i dem. De passar nästan till allt och är skitläckra eller hur?
Eller vad tycker ni?




Copycat's
Ja ni vet vilka ni är! Omogna fjortisar utan något liv. Behöver jag skriva mer?

Julkalendrarna 2004-2009
Rena skiten! Seriöst! Kan de inte komma på något bättre? Har inte kollat på dem sen 2003. Allrams Höjdarpaket och En Decemberdröm. Men kom igen! En Decemberdröm handlar om att en killes mamma har världens sämsta sångröst, fast hon hade varit en legend inom svensk musik när hon var yngre. Liksom, jag hittar inte julen? :S


Kommentarer
Postat av: Fatou

Fy faaaan vilka snygga boots!!

2009-12-19 @ 22:29:33
URL: http://nitroneon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0